SPOLOČNÉ CHVÍLE SÚ POKLADY

Daniela Olejníková


Tam, kde slová nestačia, umenie sa nám prihovára univerzálnym jazykom. 

Ilustráciu SPOLOČNÉ CHVÍLE SÚ POKLADY vytvorila pre PLAMIENOK n.o. talentovaná slovenská ilustrátorka Daniela Olejníková.  

AKÉ POSOLSTVÁ NÁM ILUSTRÁCIA SPOLOČNÉ CHVÍLE SÚ POKLADY“ PONÚKA A PREČO SI JU OBJEDNAŤ? 

Život každého z nás je konečný a nie vždy si plne uvedomujeme, že každodenné momenty, ktoré prežívame s našimi blízkymi, sú vzácne. Nevyliečiteľne choré a smútiace deti a rodiny, ktorým v Plamienku pomáhame, nám opakovane pripomínajú, že skutočné bohatstvo nespočíva v materiálnych veciach, ale vo vzťahoch s inými ľuďmi, v zdieľaní času a v hlbšom spojení s tými, ktorých máme radi. Krása spoločných chvíľ je krehká, ale večná. Spomienky na spoločne strávené momenty, nám v ťažších chvíľach ponúkajú silu a oporu. 

Objednajte si ilustráciu a dajte svojím blízkym ľuďom, partnerom či priateľom najavo, že spoločné chvíle, ktoré ste s nimi majú pre Vás veľkú cenu.  Získate nielen originálne umelecké dielo, ale zároveň prispejete na pomoc deťom a rodinám, ktoré sú v domácej starostlivosti Plamienka alebo ktorým pomáhame v Centre smútkovej terapie. Pomôžeme tak spolu. Ďakujeme. 

TECHNIKA, ROZMERY, PAPIER A DRUH TLAČE 

Technika: Farebná digitálna reprodukcia, giclée tlač 
Rozmer: 25 x 25 cm 
Papier: Hahnemühle Museum Etching, gramáž 350 gsm, 100% bavlna, tento papier vysokej gramáže neobsahuje optické zjasňovače a vyznačuje sa vysokou stabilitou. Jemne štruktúrovaný povrch s jemnou plstenou štruktúrou dodáva výtlačkom trojrozmerný efekt. 
Gicleé je druh tlače pigmentovými atramentami na papiere z prírodných materiálov, ako sú napríklad bavlna alebo bambus. Použitie takýchto materiálov zaručuje archívnu stálosť až 100 rokov. 


DORUČENIE ILUSTRÁCIE 

Dielo bude bezpečne zabalené a odoslané Slovenskou poštou. Dodacia lehota je približne 1 týždeň. 


O AUTORKE ILUSTRÁCIE: DANIELA OLEJNÍKOVÁ (1986) 

Ilustrátorka Daniela Olejníková je jednou z najvýraznejších osobností súčasnej slovenskej ilustrácie. 

Štúdium na Vysokej Škole Výtvarných umení v Bratislave ukončila v roku 2011. 

Ilustračné projekty: Miro Čársky - O Basetovi, ktorý neznášal mľaskanie (ASIL o.z.), trilógia Martina Vopěnku - Spiace mesto, Spiaca spravodlivosť a Spiace tajomstvo (Trio/Fragment), Mahábhárata (Argo) a V melónovom cukre (Artforum), ktorá vyhrala aj Cenu za grafickú úpravu (NKS 2010), knihy Trinásť (Perfekt) a Dita, 30 mušiek svetlušiek a iné príbehy (Perfekt) od Jany Bodnárovej, autorskú knihu Liek pre Vĺčika (ASIL 2013) a spolu s Damiánom Pastirčákom knihu Vie, čo urobí poetky Kataríny Kucbelovej (Artforum 2013), ktorá sa dostala do kolekcie Najkrajšie knihy Slovenska. V roku 2014 ilustrovala ešte dve publikácie: knihu Daniela Pastirčáka - O kresbe čo ožila (Slovart) a rozprávky Zuzany Csontosovej - Zatúlaný gombík (Nota Bene). Nasledovala encyklopedická kniha Jiřího Dvořáka - Havětník/Hávedník (Baobab/Artforum, 2015), ktorá bola ocenená ako Nejkrásnější česká kniha v roku 2016 a podľa ktorej vznikla aj výstava s Bystríkom Vančom Obrázky kúzelné a hávedné. Rok 2016 patril dvom knihám: Útek Mareka Vadasa (Brak) a Neviditeľné mestá Itala Calvina. 

V porovnaní so staršími prácami, kde prevládala technika linorytu a sieťotlače, sa autorkine nové diela orientujú viac na danosti digitálneho média a využívajú efekty ako napríklad prekrvy monochromatických transparentných plôch, vrstvenie a farebné prechody.